• Ahoj návštěvníku! Jsi tu nový?
    Na fóru si nejprve musíš založit účet, aby ses mohl zapojovat do různých diskuzí nebo vytvářet svá vlastní témata. Registraci, která ti zabere jenom pár sekund, provedeš ZDE!

Představení *Luna*

DeletedUser418

Guest
Zdravím všechny milé lidičky, elfíky a elfinky.
20151018144515085137156.gif

Rozhodla jsem se, že se vám také představím.
Sice hraji Elvenar už měsíc, takže už nejsem úplný nováček, ale snad to nevadí.
20151018144515761515445.gif

Jmenuji se Nataša, bydlím v jihomoravském kraji kousek od Brna (kde s manželem oba pracujeme), jsem šťastně vdaná, mám báječného manžela, se kterým příští rok oslavíme 24.výročí svatby, máme dva skvělé a šikovné syny a ještě čtyřnohou členku rodiny - 10.ti letou psí babičku - Čínského naháčka. Bydlíme v rodinném domě na vesnici.
Jsem velkou milovnicí a obdivovatelkou přírody a zvířátek ♥
Mám ráda fantasy a sci-fi žánr a pozitivní literaturu.
Miluji sladké (hlavně buchty), pobyt v přírodě nebo na naší zahradě.
Zajímám se o ekologii, ochranu zvířat a přírody.
Také s manželem hrajeme geocaching.
20151018144515824902051.gif

Letos na jaře jsem si dělala tři testy osobnosti podle MBTI typologie a i když byly otázky jiné a také jejich počet se lišil, pokaždé mi vyšel stejný výsledek a musím uznat, že se v tom opravdu poznávám.
Zkrátka a dobře jsem snílek.
20151018144515793170763.gif

Rozhodla jsem se sem výsledek testu, který vám toho o mě mnohé prozradí, zkopírovat
(mám jej totiž uložený ve svém profilu na FB)
20151018144515809136266.gif

20151018144515845195468.png

Jsem osobnostní typ INFP podle MBTI typologie.
INFP se označuje jako typ „Snílek“.

Písmeno I
značí introvertního člověka, který se dokáže soustředit na maličkosti a hlavně na myšlenky a pocity. Nevyhledává tolik kontakt s okolím, který mu někdy může být i nepříjemný a raději poslouchá, než aby se zapojil do konverzace. Obvykle předem promyslí, co řekne, než aby ze sebe chrlil nesourodé informace.

Písmeno N