• Ahoj návštěvníku! Jsi tu nový?
    Na fóru si nejprve musíš založit účet, aby ses mohl zapojovat do různých diskuzí nebo vytvářet svá vlastní témata. Registraci, která ti zabere jenom pár sekund, provedeš ZDE!

Diskuze Zimní událost 2017: Tři ledovcoví obři

DeletedUser2739

Guest
Můžu se zeptat? To je osobní pohled nebo odborná recenze? Protože způsob podání naznačuje, že jsi se snažil dát najevo své subjektivní vnímání grafiky odměn, pak ale naprosto natvrdo tvrdíš, že tvůrce na něčem jede. A to mi přijde divný:
  • buď uznávám, že je to subjektivní vnímání, pak tedy se nemám o co opřít při tvrzení, že autor je feťák,
  • anebo jsem odborník na grafiku, ale pak mi přijde divná náhoda současně být odborníkem na diagnosu drogové závislosti.
Jenom, aby mi bylo rozumět: jsem zmatený z postojového protimluvu Tvého vyjádření, to je vše. Vůbec nemám potřebu se dohadovat, zda jsou či nejsou odměny graficky, stylově či typově zdařilé... jen jsem to nepochopil.
Jo a hezké Vánoce přeji :) Všem ;)
 

DeletedUser4646

Guest
Zdravím

Jako fakt nevím ... šetřím si klíče na 24.12 v rozpisu měla být původně budova co má dobrou kulturu i obyvatelstvo a teď zjistím že vše je přeházené jinak ...

Moje otázka : opravdu se mohu spolehnout že 27.12 bude budova snowy village kultura plus obyvatelstvo?
 

iDavis

Legenda
@Nightwish89 dnešná budova dáva iba kultúru a bolo to tak uvedené aj v tabuľke. ;)

EL_-_akcia_-_zima_2017_-_d.odmeny5.png
 

Saux

Znalec fóra
Ta "iba kultůra" mě včera velmi potěšila, protože obvykle mi z truhly při "kole štěstí" vypadne něco, co v danou chvíli ani nepotřebuju :) A tý kultury dává fakt hodně...
 

DeletedUser4241

Guest
Provázané budovy - tak to vypadá, že přes roh to nejde (dotyk rohem) a řetězové spojení se také nepočítá. (jako že když jsou 3 za sebou, tak prostřední registruje 2 sousedy, ale krajní pouze jedno spojení.)