• Ahoj návštěvníku! Jsi tu nový?
    Na fóru si nejprve musíš založit účet, aby ses mohl zapojovat do různých diskuzí nebo vytvářet svá vlastní témata. Registraci, která ti zabere jenom pár sekund, provedeš ZDE!

Představení Vegan

DeletedUser77

Guest
Ahoj všem, jmenuji se Jirka, jsem ročník 71 a bydlím nedaleko od České Lípy. Jsem tramp, co si pořád hraje. Když to není zrovna kytara, tak je to nějaká hra na netu. Největší zálibu mám v klasickém RPG, ale občas od nich odpočívám a pouštím se do her tohoto typu. Kdysy jsem několik let hrál DK a vyzkoušel jsem i ostatní hry této společnosti. Vzhledem k tomu, že jsem fanda fatasy, hned mě to tu zaujalo a začal jsem hrát elfa. Jsem zde tedy začátečník, ale myslím si, že se chytám rychle a brzo se vypracuju. Líbí se mi tu a přeji všem co nejvíce zábavy u hraní této hry.
 

Forseti

Manažer komunity
Elvenar tým
Ahoj Jirko, jsem rád, že se hra líbí. Vítej! Jinak když jsi takový fanda fantasy, máš nějaké oblíbené knížky či filmy tohoto žánru? :rolleyes:
 

DeletedUser77

Guest
Samozřejmě Tolkien všeho druhu jako třeba Pán prstenů či Hobit, ale i spousty dalších, mimochodem používám i nick Palagrin, což bylo elfské jméno jednoho draka z několikadílné fantasy ságy. (už si ale ani nepamatuju ty názvy)
 

DeletedUser77

Guest
Souhlasím s tebou, že Eragon s dračími jezdci je super, mám rád všechno kolem draků.
 

DeletedUser34

Guest
a hry o tron tiež Neiris či ako prene sa menoval a jej draci
 

Forseti

Manažer komunity
Elvenar tým
Eragona jsem přečetl první tři díly, do toho čtvrtého jsem se už ale nepustil. Ten první, tak to bylo vskutku krásné dílo, bohužel pak už mi to přišlo zbytečně natahované.
 

DeletedUser61

Guest
Ahoj.
Eragon alias dračí jezdci jsou super.:) Taky jsem fanynka fantasy. S tím filmem máte pravdu. Taková škoda. Super čtení je taky Společenstvo čarodějů. Draci tam nejsou, ale jinak napínák jedna radost. Jinak, kdo by nežral Legolase. :)
 

DeletedUser34

Guest