• Ahoj návštěvníku! Jsi tu nový?
    Na fóru si nejprve musíš založit účet, aby ses mohl zapojovat do různých diskuzí nebo vytvářet svá vlastní témata. Registraci, která ti zabere jenom pár sekund, provedeš ZDE!

Mana ze sousedské výpomoci

Nějak se nemůžu dopátrat. Jak se dá získat mana ze sousedské výpomoci? Resp. jak to funguje a co je tím přesně myšleno.
Díky za jakékoli objasnění :)
 
no jo, ale jak přesně to funguje? TO znamená, když budová má produkci 1000 many/den, tak díky divu to je třeba 1130 many? A vztahuje se to i na setové budovy? :)
jsem v oblasti many nováček :D
 

Angedev

Velmistr písma
Jestli jsi teprve u Lesních elfů, pak ti Maják bohužel nepomůže, je až na konci Amuni kapitoly... Ale mělo by to fungovat tak, že pokud máš na manové budově kouzlo a někdo ti na ní dá packu, pak ta budova vyrábí víc many. Přiznám se, že u setů jsem to nezkoušela...
 
díky za vysvětlení. Právě o to mi šlo. Manu dělám jen ze setů, vrby (ani nic jiného) se mi stavět nechce. Mám produkci 47.000 many denně a říkám si, že by to mohlo stačit, což?
 

Angedev

Velmistr písma
Už je to dávno, co jsem byla u elfů :D Ale skoro bych řekla, že ano :) Chtělo by to někoho, kdo je má čerstvě za sebou...

Ten maják v kombinaci se setem můžu někdy vyzkoušet, až budu u počítače, dám pak vědět :)
 

Lovec Krys

Legenda
Tipuji, že bude lepší ten set ve vyšší kapitole prostě vyměnit nebo vylepšit přes KR a na ušetřené místo postavit něco jiného než Maják.
 
jo, to já počítám s tím, že ty dva sety potáhnu. Mají hezký pravidelný obdélníkový tvar a snad mi to pokryje většinu potřeby many (časem z toho půjde asi i nějaké to semeno)

edit: na test majáku jsem zvědavý :)
 

Lovec Krys

Legenda
Tak ale jo, otestovat se to dá. Jakmile člověk obsadí všechny runové pole pro úlomky do jiného divu, tak to stejně musí postavit, aby zase mohl lámat runy odznova. Tak se ten div přitom dá i otestovat.
 

Ludi

Veterán