• Ahoj návštěvníku! Jsi tu nový?
    Na fóru si nejprve musíš založit účet, aby ses mohl zapojovat do různých diskuzí nebo vytvářet svá vlastní témata. Registraci, která ti zabere jenom pár sekund, provedeš ZDE!

K čemu je knihovna tajemství ?

Zbourat tuto budovu ?

  • Ano

    Hlasy: 6 85,7%
  • ne

    Hlasy: 1 14,3%

  • Celkový počet hlasujících
    7

Maxa

Znalec fóra
Toť má otázka. Jaké pozitivní využití má ve hře knihovna tajemství a nebo jaký je důvod ji vlastnit ? Kvůli VB to nebude. Investice má návratnost několik let a zásob mám víc za 5 min z dílen. Přijde mi, že tato budova pouze žere drahocenné místo.
Jsem nováček, takže kde mi uniká smysl a potřeba vlastnit tuto budovu ? Stavět ? Nestavět ?
Nebo spíš zbourat ? nezbourat ? mám ji totiž už postavenou :-(
Díky za odpovědi.
 

DeletedUser1198

Guest
@Maxa podle mého názoru je mimo bodů do žebříčku tak akorát na zbourání. Jeden VB si člověk klidně koupí, když mu chybí anebo jeden boj v provincii, prostě přehršel možností, jak 1 VB navíc denně získat, o kladívkách ani nemluvím. Tento div je asi špatně vybalancován, jiný důvod, proč je v této podobě neznám.
 

DeletedUser1148

Guest
Maxa .... v této hře přibylo tolik divů ,že je dobré si opravdu rozmyslet ,který postavit.Já bych mohla mít už další 3 divy ,protože mám plná kola s runami ,ale nestavím je ,protože mi připadají zbytečné.Postavila jsem si z těch nových jen jeden ,který mi přináší opravdu velké výhody ,alespoň podle mně.Pokud tento div nevyužiješ a připadá ti zbytečný ,tak ho zbourej ,protože tak získáš drahocenné místo.:)
 

DeletedUser2129

Guest
Taky ho mám. Je fakt, že je to asi suverénně nejslabší div, měl by dávat tak 3x tolik vítězných bodů, než je současnost, aby se rovnal ostatním.