• Ahoj návštěvníku! Jsi tu nový?
    Na fóru si nejprve musíš založit účet, aby ses mohl zapojovat do různých diskuzí nebo vytvářet svá vlastní témata. Registraci, která ti zabere jenom pár sekund, provedeš ZDE!

Představení Coloron

Coloron

Guest
Ahoj všichni. Také bych se rád představil. Mám z toho trošku stres jelikož raději mluvím anglicky, ale tak snad mě neukamenujete. Pocházím z krásného města na Jižní Moravě a momentálně bydlím v Brně. Pracuji v dopravní společnosti ale nejraději studuji. Studuji cokoliv ale hlavně četbou knih.

Rád se obklopuji dobrou náladou a lidmi, kteří jsou přátelští a zábavní. Vzhledem ke svým zálibám, rád píšu. Především mě baví básně a krátké příběhy. Jsem docela pokročilého věku a online hrám jsem nikdy neholdoval. Není to o tom, že by mě nebavily, ale spíše forum k těmto hrám byly vždy dramatické.

Na tuto hru jsem narazil náhodou, i když na náhody nevěřím. Věřím, že tu poznám fajn lidi a snad se i něco nového naučím.
 

Coloron

Guest
Ahoj, jen tak napůl. V Brně pracuji ale bydlím cca 25 km od Brna. Třeba uhodneš. Je to malinké městečko se zámkem a zahradou. Teče nám tu potok a jsme hlavní tepnou na Uherské Hradiště :)

Co se básní týče, to já se klidně podělím.

//Odstraněna zbytečná citace. Sindri
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser418

Guest
Také já se připojuji k uvítacímu sboru a vítám Tě v klubu přátel krásné a pohodové hry Elvenar.:)
Také bydlím kousek od Brna, v malé vesničce plné dobrých a pohodových lidiček. ;)

Těším se, že se s námi podělíš o své básničky a příběhy.:rolleyes:
Přeji Ti, ať se Ti líbí nejen hraní Elvenaru, ale i komunikace tady s námi na fóru.
 

Coloron

Guest
Santerr a Luna děkuji Vám moc za krásná slova. Už mám pár básniček nachystaných ale budu to do vás pouště pomalu :) Jak říkáte, hlavně jde o radost a hezky příjemného času.
 

Coloron

Guest
Kapitola 1.

Skřítkové a permoníci


Skřítkové a permoníci
hrdě kráčí krajinou
Skřítkové a permoníci
prostupují houštinou

Kráčí světem s kuráží