• Ahoj návštěvníku! Jsi tu nový?
    Na fóru si nejprve musíš založit účet, aby ses mohl zapojovat do různých diskuzí nebo vytvářet svá vlastní témata. Registraci, která ti zabere jenom pár sekund, provedeš ZDE!

Výzkum - vylepšení velikosti oddílu

Uvítali byste tuto možnost?

  • Ano

    Hlasy: 4 66,7%
  • Ne

    Hlasy: 2 33,3%
  • Zbytečné - nemá na souboje vliv

    Hlasy: 0 0,0%

  • Celkový počet hlasujících
    6

Ryny

Pokročilý žák
Ahoj. I přesto, že jsem stále ještě nováček rád bych navrhnul, jestli by ve stromu výzkumu nešla aplikovat funkce "krok zpět". V začátcích jsem vyzkoumal (a jistě ne sám), veškeré i "nepovinné" rozšíření velikosti oddílu. Jak jsem zjistil, tak tato rozšíření značně komplikují souboje/vyjednávání např. ve věži či turnaji. Mám zato, že by nejeden hráč ocenil zpětné zmenšení nepřátelských oddílů, či výši surovin vydávaných na vyjednávání. Klidně i za cenu toho, že by navrácení v předešlý stav proběhl bez refundace. Pokud se mýlím, rád se nechám poučit. Děkuji za reakci. Ryny
 

Prealiena

Velmistr písma
Osobně bych radši nějakou změnu systému turnajů, která by naopak učinila z nepovinných vylepšení oddílů výhodu. Nelíbí se mi mít vynechané položky ve výzkumném stromě, jsem detailista. Tak tajně doufám, že jednoho dne dostanu důvod ty vynechané výzkumy uzavřít. :)
 

Lovec Krys

Legenda
@Ryny Jen na turnaj. Na věž nemají žádný vliv.
Já mám první 2 nepovinné velikosti oddílu vyzkoumané. Ale postupem času ten rozdíl bude menší (relativně). Když máš velikost oddílu 2900, tak rozdíl nějakých 20 jednotek nehraje roli. Právě proto není nikdy pozdě začít nezkoumat nepovinné rozšíření oddílů.
Jinak proti návrhu nic nemám, ale dle mě neprojde.
@Prealiena Já naopak v poslední kapitole vynechávám vše, co můžu. Ušetřím tak 835 VB (z toho jenom Ulice odborů a Knihovna věže jsou za 500 VB).
 

Ludi

Veterán