• Ahoj návštěvníku! Jsi tu nový?
    Na fóru si nejprve musíš založit účet, aby ses mohl zapojovat do různých diskuzí nebo vytvářet svá vlastní témata. Registraci, která ti zabere jenom pár sekund, provedeš ZDE!

Rada pro nováčka..

DeletedUser4336

Guest
No já měl u mágů 4*3, ale později kvůli už nevím čemu jsem jednu nekromancerku boural, čímž se mi to teda o něco zpomalilo. S orkama souhlasím, ale to bylo taky tím, že jsem ještě plno mechanik ve hře moc neřešil, takže ani moc nezjišťoval potřebné místo a to se pak vymstilo. Půlčíci mě celkem bavili, narazil jsem u jednoho souseda na pěkný formát rozestavení půlčických farem a brlohů a byl to pro mne jasný tip jak postupovat, a vyplatilo se.
 

DeletedUser4336

Guest
Obytky mi nevadí, dílny souhlasím. Ty dílny mi vážně dlouho nešly do hlavy co mají znamenat. Celkově je půlčická arhitektura tímto taková nesourodá.
 

DeletedUser4530

Guest
Znovu jsem tu z otázkou do pléna.
Máte více jak jednu manufakturu na T3 zboží?
Já mám dvě, a přijde mi, že jednu navíc.
Aktuálně mám 5+M ve zboží T3. Pochybuji že když jednu zbourám, tak se situace nějak dramaticky změní.
Co si o tom myslíte?

EDIT:Jsem v polovině <Elementálů>. A turnaje spíše bojuji, než vykupuji. Tak 80:20
 

CorwinOfAmber

Znalec fóra
asi záleží na tom, jaké produkce jedeš. já mám (v menším městě) 3 elixírovny, a elixírů tak úplně akorát. ale frčím jednodenní produkce.

určitě nemaž :) výkupy turnajů (i když bys vykupoval řekněme 20%) jdou úplně brutálně nahoru v posledních dvouch kapitolách, budeš rád za 2 manufaktury a možná ti začne i chybět.
 

Lovec Krys

Legenda
5. A to na ně ještě kouzlím.
Ale jenom proto, že se mi jich tam zatím více nevleze:)
Aneb neexistuje dostatečně velká produkce, kterou bych nebyl schopen utratit v turnaji, když dojde armáda.
 

Historik

Pokročilý žák
Když je tu debata o manufakturách tak také přidám jednu otázku. Kolik je dobré mít manufaktur na živoucí zboží? Stačí jedna od každého?
 

Lovec Krys

Legenda