• Ahoj návštěvníku! Jsi tu nový?
    Na fóru si nejprve musíš založit účet, aby ses mohl zapojovat do různých diskuzí nebo vytvářet svá vlastní témata. Registraci, která ti zabere jenom pár sekund, provedeš ZDE!

Kolik máte sousedů?

Garfais

Guest
Ahoj, od posledního mazání co u mě proběhlo asi někdy v půlce prosince mám 13 z 66 sousedů, což je u mne ztráta skoro 400 000 mincí denně. A jak jste na tom vy? :)
 

DeletedUser34

Guest
tak schvalne zrata to niekto
hh.jpg

78oiu.jpg
 

Ethariel

Guest
Já měl štěstí, že jsem nováček, takže mě to hodilo mezi nováčky. Nevím ale jak dopadnu, až bude další mazání.
Sousedi.jpg
 

Deleted User - 42211

Guest
Hle mých 5 sousedů, jednoho jsem si odhalila prohledáním nových provincií... Zbytek hold smazaný
LKzxw.jpg
 

Silwen

Guest
Já jich mám 9. Z toho tři vypadají zase neaktivně. Nevím teda, jak získat z té mapy obrázek, takže mi musíte věřit :)
 

Ethariel

Guest
Drž Ctrl + roluj kolečkem na myši (to aktivuje lupu +/-)
Pak najdi na klávesnici Print Screen (PrtSc) anebo podobnou klávesu. Udělá ti to obrázek plochy s aktuálním pohledem a samotný obrázek se uloží do clipboard (zkopíruje se jako bys zmáčkla Ctrl+C).
Otevři Malování (MS Paint, Paint) a zmáčkni Ctrl+V. Tím vložíš obrázek z clipboardu do malování, kde ho můžeš upravit a uložit.
Pak jen tady na fóru dáš "Nahrát soubor" při vytváření příspěvku a najdeš v adresáři obrázek co jsi uložila z Malování.

PS : Někdy je Print Screen schovaný pod "Funkcion Key". Je to klávesa kterou musíš držet zároveň s klávesou kterou chceš použít a označuje se většinou "Fn"
 

nataly111

Velmistr písma
poslední pár dní své sousedy trochu zanedbávám, mám jich hafo. Tak touhle cestou prominte, až bude čas opět vás budu každý den obchazet)))))
 

DeletedUser1166

Guest
Zdravíčko vespolek, konečně mi docvaklo, jaxe přihlásit do fóra a hned nato jsem zamířil sem, abych se ujistil o bídné situaci spoluhráčů ;)