• Ahoj návštěvníku! Jsi tu nový?
    Na fóru si nejprve musíš založit účet, aby ses mohl zapojovat do různých diskuzí nebo vytvářet svá vlastní témata. Registraci, která ti zabere jenom pár sekund, provedeš ZDE!

Představení graywolff

graywolff

Guest
Tak co bych o sobě řekl? Jsem bezzubý dědek (letos oslavím půlstoletí), počítačový šílenec a invalida s papíry na hlavu. Žiji v Prostějově, pracuji jako dokumentátor, no momentálně jsem na neschopence, život je pes. Ženu ani děti nemám, jenom dva kocoury, kteří mi pomáhají vymotat se ze zdravotních problémů, jichž mám nepočítaně.

Na internetu jsem prakticky pořád, ve dne i v noci, moc toho nenaspím. Mám rád strategické budovatelské hry, nesnáším hry, kde se pořád bojuje. Takže nepohrdnu ani farmářskou hrou, no a Elvenar je jednoznačná volba. Jo a ještě můžu textové RPG, jednu z doby renesance považuji za svou hru nejoblíbenější.

Jinak jsem od Inna hrál skoro všechno a k tomu několik desítek her konkurenčních, jelikož se tak trochu zabývám ludologií, zvláště co se online her týče. Nevýhodu to má v tom, že pořád lítám od hry ke hře jak hadr na holi.

Tohle fórum se mi jeví zatím jako nejlepší, co jsem u her viděl. Technicky i jako komunita. Tak se budu těšit na další setkání.
 

DeletedUser76

Guest
Zdravím a rovnou vítám zde na fórum , tak to je dobře ,že toho moc nenaspíš , noční výr se na volný pokec hodí :).
 

graywolff

Guest
Díky všem, odpověď spojím do jedné - nočním výrem jsem kvůli kocourům, ten mladší Hanýsek mě vždycky o půl druhé v noci plácnul capkou přes hubu, až jsem zaslzel (drápy měl samozřejmě vytažené) - a bylo po spánku. No a zvykl jsem si na to natolik, že teď už vstávám preventivně. Kocouři udělají pár koleček honěné po bytě, tady zase vévodí starší Vajdík, no a kolem čtvrté už zase jdeme všichni spát. Ale nestěžuji si, kocouři prostě mají svůj život a musím si přiznat, že jsem jim ho nuceným pobytem v jednopokojovém bytě značně osekal...
 

DeletedUser76

Guest