• Ahoj návštěvníku! Jsi tu nový?
    Na fóru si nejprve musíš založit účet, aby ses mohl zapojovat do různých diskuzí nebo vytvářet svá vlastní témata. Registraci, která ti zabere jenom pár sekund, provedeš ZDE!

GoldAngelcz

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

Embla

Hlavní moderátor fóra
Elvenar tým
Osobnost Elvenaru
GoldAngelcz je velmi aktivní hráč jak na fóru, tak ve hře. Proto jsem ráda, že právě on souhlasil s rozhovorem.
angel.png


1. Můžu znát tvé křestní jméno? Z jaké části Česka jsi a kolik je ti let?
Mé jméno je Jiří, je mi 22 let a pocházím z Vysočiny. Momentálně jsem ale víc v Pardubicích, kde studuji vysokou školu.

2. Jak dlouho hraješ Elvenar a co tě ke hře přitáhlo?
Elvenar hraji od léta 2015, registroval jsem se v den, kdy byla spuštěna česká verze. Zhruba za dva měsíce to budou 2 roky tuším. Ke hře jsem se dostal vlastně náhodou, přes Divoké kmeny, které jsem v tu dobu hrál velmi aktivně s přáteli. Elvenar jsem si šel původně jenom vyzkoušet, protože to byla novinka a já jsem zvědavý člověk. Zpravidla u těchto typů her nevydržím dlouho, protože mi chybí akce a boje. No ale Elvenar je asi výjimka potvrzující pravidlo, tak tu klikám městečko už dva roky a pořád mě to baví.

3. Jak vznikla tvoje přezdívka a jaký má pro tebe smysl?