• Ahoj návštěvníku! Jsi tu nový?
    Na fóru si nejprve musíš založit účet, aby ses mohl zapojovat do různých diskuzí nebo vytvářet svá vlastní témata. Registraci, která ti zabere jenom pár sekund, provedeš ZDE!

Představení Rama111

Rama111

Pokročilý žák
Zdravím ve spolek
Přesto že hraji poměrně dlouho tak jsem pořád začátečník. Uvítám případné rady a směrování.
Ahojte M :)
 

Rama111

Pokročilý žák
Díky za nabídku
Zatím se rozkoukávám v novém prostředí a později se případně ozvu :)
Dříve jsem zkoušel hrát 2 světy najednou a nějak jsem se přemotivoval. :-(
M
 

DeletedUser6399

Guest
Také jsem kdysi hrála v obou světech, ale časově jsem to nezvládala...Nemohla jsem se tomu věnovat, tak jak jsem chtěla..
Tak se kdyžtak ozvi :) pa pa T.
 

luterina

Veterán
Nemám koníka, ale batyskaf a jmenuje se Bublina. :) A smím se zeptat, co tě k nám opět přivedlo? :)
 
Naposledy upraveno:

Deleted User - 500563

Guest
Ahojky Rama111,

vítám tě na našem fóru. Nachází se tu velké množství různých diskuzí, do kterých se můžeš kdykoliv zapojit a napsat nám názor na hru. Víš jak bys mohl Elvenar vylepšit?Napiš nám do sekce Nápady a návrhy. Za zmínku určitě stojí i náš měsíčník Ozvěny lesa. Velice zajímavé čtení. A v osobnostech nalezneš zpovědi hráčů a jejich názory na hru. Kdyby jsi potřeboval s čímkoliv poradit, obrať se na nás a rádi ti ve všem pomůžeme, pokud to bude v našich silách.

Přeji pohodovou zábavu a ať se ti ve hře daří. ;)
 

DeletedUser7138

Guest
Čauky Ramo111.
Také hraji dost dlouho, vlastně od spuštění hry, kdy ještě byl jen svět Arendyll. A teď po pauze od znova. Lanarit tě do našeho společenství nebudu, hezky se rozkoukej a pokud budeš potřebovat rady, tak mi pisni zprávu. Poradim ráda :)
Vítej zpět.
 

Rama111

Pokročilý žák
Díky za nabídku a za přivítání.
Jsem rád že nejsem sám kdo to zkouší dál a dál. :)
Zatím zjišťuji že spoustě věcí nerozumím :-( a pokud si neporadím tak se určitě ozvu.
M